Najczęściej zadawane pytania
Pytania dotyczące Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)
Z usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) dla dzieci i dorosłych mogą korzystać pacjenci, którzy posiadają aktywną deklarację wyboru lekarza POZ w naszej przychodni. Jeśli jeszcze jej nie złożyłeś, możesz to zrobić:
- osobiście w jednej z naszych placówek,
- lub poprzez Internetowe Konto Pacjenta (pacjent.gov.pl).
Wizytę do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej możesz umówić w dogodny dla siebie sposób:
- przez Portal Pacjenta – szybko i bez wychodzenia z domu,
- telefonicznie – kontaktując się z rejestracją Przychodni,
- osobiście – podczas wizyty w naszej placówce.
Podczas rejestracji dorosłych prosimy o przygotowanie:
- dowodu osobistego – w celu potwierdzenia tożsamości,
- karty EKUZ – jeśli jesteś pacjentem ubezpieczonym w innym kraju UE lub EFTA,
- paszportu – jeśli nie posiadasz polskiego dowodu osobistego,
Podczas rejestracji dzieci prosimy o przygotowanie:
- dokumentu tożsamości rodzica lub opiekuna, numer PESEL dziecka lub akt urodzenia – jeśli dziecko rejestrowane jest po raz pierwszy do lekarza.
Tak. Lekarz udziela teleporady w wyznaczonym terminie (podczas rejestracji), kontaktując się z pacjentem pod numerem telefonu wskazanym w systemie.
W celu realizacji:
- e-recepty otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać w aptece,
- e-skierowania otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać w rejestracji placówki medycznej,
- e-zlecenia na wyroby medyczne otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać Świadczeniodawcy rozliczającemu,
Dyżur w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w Tczewie pełnią „Szpitale Tczewskie” Budynek G (Biały Domek), ul. 30-go Stycznia 58, 83-110 Tczew, tel. 58 777 66 01.