Najczęściej zadawane pytania

Chcemy, by kontakt z naszą Przychodnią był jak najprostszy. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na pytania, które pacjenci zadają najczęściej.

Pytania dotyczące Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)

Z usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) dla dzieci i dorosłych mogą korzystać pacjenci, którzy posiadają aktywną deklarację wyboru lekarza POZ w naszej przychodni.
Jeśli jeszcze jej nie złożyłeś, możesz to zrobić:

  • osobiście w jednej z naszych placówek,
  • lub poprzez Internetowe Konto Pacjenta (pacjent.gov.pl).

Wizytę do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej możesz umówić w dogodny dla siebie sposób:

  • przez Portal Pacjenta – szybko i bez wychodzenia z domu,
  • telefonicznie – kontaktując się z rejestracją Przychodni,
  • osobiście – podczas wizyty w naszej placówce.

Podczas rejestracji dorosłych prosimy o przygotowanie:

  • dowodu osobistego – w celu potwierdzenia tożsamości,
  • karty EKUZ – jeśli jesteś pacjentem ubezpieczonym w innym kraju UE lub EFTA,
  • paszportu – jeśli nie posiadasz polskiego dowodu osobistego,

Podczas rejestracji dzieci prosimy o przygotowanie:

  • dokumentu tożsamości rodzica lub opiekuna, numer PESEL dziecka lub akt urodzenia – jeśli dziecko rejestrowane jest po raz pierwszy do lekarza.

Tak. Lekarz udziela teleporady w wyznaczonym terminie (podczas rejestracji), kontaktując się z pacjentem pod numerem telefonu wskazanym w systemie.

W celu realizacji:

  • e-recepty otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać w aptece,
  • e-skierowania otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać w rejestracji placówki medycznej,
  • e-zlecenia na wyroby medyczne otrzymasz kod, który wraz z numerem PESEL należy podać Świadczeniodawcy rozliczającemu,

Dyżur w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w Tczewie pełnią „Szpitale Tczewskie” Budynek G (Biały Domek), ul. 30-go Stycznia 58, 83-110 Tczew, tel. 58 777 66 01.